Sigara…

Ekim 15, 2008 at 1:12 pm Yorum bırakın

Sigara sağlığa zararlıdır ama genede birçok kişi içmekte.Bende bu birçok kişi listesine girmekteyim.Ama ben mevsimlik içiciyim 🙂 O nasıl oluyor aq demeyin.Şöyle oluyor.Ben sigarayı rahatlamak,relax olmak için içerim.Yazın sıcakda sigara içmeyi sevmem.O sıcakta zaten mayışıyorum,rahatlıyım diye onuda içersem uyur kalırım herhalde.Ama kışın,yağmurda-çamurda,karda-kışta,banyoda-tuvalette içmek gibisi yoktur.Hele yanında çay-kahve varsa karnında toksa başka biyerde arama huzuru 🙂 Bakın huzur demişken aklıma sigara içme esnasında konuşmak geldi.Rahatlamak-Huzur bulmak için yaktığım sigara esnasında birisinin konuşmasını hiç sevmem.Heryer sessiz olmalı.Nefret ederim.Kafa dinlicem ben kardeşim,bi sus siktir git amk derim.Hiç utanmam 🙂 Bunu demek zorunda kalmamak için huzur arayışlarını evimde bulurum 🙂

Not: Şu paketteki yazıları falan kaldısınlar ya.Hiçbirisi umrumda değilde “erkeklerde kısırlığa yol açar” yazısı beni çıldırtıyor.Sanane ulan.Biz bilmiyormuyuz ne bok olduğunu ? Bu yüzden paket alırken bu yazının olmamasına dikkat ediyorum.

Neyse gene çok sinirlendim 🙂 Biraz huzur arayışına çıkayım 🙂

Reklamlar

Entry filed under: Kendimden. Tags: , , , .

Yağmur yağıyor Haftasonu geldi

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Hey gidi günler…

Ekim 2008
P S Ç P C C P
    Kas »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Yapılan araştırmalara göre

  • 9,191 kişi sitemizi ziyaret etmiş.

Feeds


%d blogcu bunu beğendi: