Bloguma Dokunma İmza Kampanyası

Ekim 26, 2008 at 9:28 am 4 yorum

Blogger‘in kapatılmasına karşı seslerini duyurmak isteyen Blog Yazarları imza kampanyası düzenlemişler.Geçtiğimiz haftalarda BlogActionDay (Blog Hareket Gunu) i duymuştunuz.Bu sefer Türk usulü BlogHareketGunu var.Burada Türk Blog Yazarları toplanıp çeşitli aktiviteler yapmaktadırlar.Gelişeceğini düşünüyorum.

Bu imza kampanyasına bende katıldım ve imzamı attım.Fakat Blogger artık açılsa bile ona geçmeyi düşünmüyorum.WordPress.Com şuanda benim birçok ihtiyacımı karşılıyor.Buda bana yetmezse ücretli host’a ve domaine geçerim herhalde.Ama genede birçok kişinin düşüncelerini yayınlayan Blogger‘in kapatılmasını saçma buluyorum.Ve onun açılmasını diliyorum…

Fakat gelin görünki YouTube kapanalı neredeyse 1 yıl olacak.Ve yapılmadık imza kampanyası vs. kalmamıştı.Zaten ülkemiz imza kampanyalarına önem verseydi şuanda asgeri ücretlerin milyarları bulması gerekiyordu.

Neyse sağlıcakla kalın.Biraz daha uzatırsam işi siyasi boyuta taşıyacam herhalde 🙂

Entry filed under: Bunları Bilelim. Tags: , , , , , , , , .

Yağmur Sarhoşluğu İlginç Hayat

4 Yorum Add your own

  • 1. Klip  |  Ekim 26, 2008, 12:25 pm

    Bilmukabele teşekkürler eder ve çalışmalarınızda başarılar dilerim..
    Bence de wordpress…

  • 2. bakiscemberi.wordpress.com | Tıkla |  |  Ekim 26, 2008, 12:54 pm

    teşekkürler…

  • 3. coskingz  |  Ekim 26, 2008, 3:04 pm

    Bende senin gibi düşünüyorum. Artık Blogger açılsa da dönmem. Sadece ordan yeni bloguma link veririm o kadar… Yayınlamaya devam etmem

  • 4. bakiscemberi.wordpress.com | Tıkla |  |  Ekim 26, 2008, 5:00 pm

    evet aynen katılıyorum.

Bir Cevap Yazın

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Hey gidi günler…

Ekim 2008
P S Ç P C C P
    Kas »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Yapılan araştırmalara göre

  • 9,191 kişi sitemizi ziyaret etmiş.

Feeds


