İlginç Hayat

Ekim 26, 2008 at 2:59 pm Yorum bırakın

Hayat ne kadar garip değilmi ?
Az önce aklıma geldi.Benim gibi milyarlarca insan var.Ve kimbilir şuan onlar ne yapıyor…

Ben burada yazı yazıyorken belkide birisi hayata veda etti,belkide birisi evlendi…Veya birisinin yeni bir çocuğu oldu.Örnekler verilebilir.Temel manada 3 örnek verdim.

Yani şuan ben bunları yazarken dünyada türlü türlü şeyler oluyor.Gözümü kapatıp ciddi manada hayal kurduğumda bu beni baya bi etkiliyor…
Bilinen birşey büyütmeye gerek yok ama yazma gereği duydum…

Entry filed under: Kendimden. Tags: , , .

Bloguma Dokunma İmza Kampanyası İçe Aktar Özelliği

Bir Cevap Yazın

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Hey gidi günler…

Ekim 2008
P S Ç P C C P
    Kas »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Yapılan araştırmalara göre

  • 9,191 kişi sitemizi ziyaret etmiş.

Feeds


