Counter-Strike 1.6

Kasım 2, 2008 at 11:29 am Yorum bırakın

Counter-Strike

Counter-Strike

Ya akşamları sinir-stres atmak için girdiğim bir oyun vardı.Artık daha çok sinirleniyorum.

Bu oyunu 1 ay bırakırım 1 ay oynarım.Bu yüzden hiçbirzaman profesyonel oyuncu olamadım.Maymun iştahım yüzünden online oyunlarda çok zarar yapmışımdır.Gelelim konuya

CounterStrike i tanıdığımda çok sevmiştim.Arkadaşlarımla beraber internet cafelerde dershaneden kaçıp kaçıp oynadığımız bir oyundu.Artık evimde bilgisayarım olduğu için öyle birşey yapmıyorum.(Artık dershanemde yok :))Sonra bu okul zamanında da bazen girip oynamayı severim.Botları birtürlü çalıştıramadığımdan online oyun serverlarında takılıyorum.Bu serverlardada profesyonel oyuncu çok olduğu için sinir oluyorum.

Kardeşim ben silahı alana kadar adam yanıma geliyor,tek atışta kafadan indiriyor.Böyle şeymi olur ya…
Hiç çatışma olmadan,bana cevap hakkı tanınmadan ölüyorum 🙂
Sanki bordobereliler var karşımda.Ben adamı yarım yamalak görmeden o beni tek atışta öldürüyor.Hal böyle olunca sinirleniyorum.

Sinir-Stres atmak için girdiğim oyun çileden çıkartıyor.Paso sövüp direk çıkıyorum.
Tabi ben birisini öldürünce keyfime diyecek yok.Adamın kafsını uçurup havada takla attırınca bütün sinirlerim boşalıyor 🙂

Artık profesyonel oyuncu olmam için başka birşeyle ilgilenmemem lazım herhalde.Ama oda bana hiç uymuyor 🙂

Entry filed under: Kendimden. Tags: , , , , .

Gene başaramadım WordPress 2.7 Beta 1

Bir Cevap Yazın

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Hey gidi günler…

Kasım 2008
P S Ç P C C P
« Eki   Ara »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

Yapılan araştırmalara göre

  • 9,190 kişi sitemizi ziyaret etmiş.

Feeds


