Gene başaramadım

Kasım 2, 2008 at 11:18 am Yorum bırakın

Bu öss için hazırlık falan yapayım dedim ama gene soğudum.Sorumluluk almayı sevmiyorum.Belkide kazanamayacağımı düşünüyorum.Ama ne biliyim işte içimde bir çalışmama isteği var.Boş saatlerimi oyun oynayarak geçirmek varken neden soru çözeyim diyesim var.Yanlış bişi sonuçta ama işte 4 yıl aradan sonra tekrar bi sınava hazırlanmak zor oluyor.Daha hiç hazırlanmadım.

Neyse ya…Olursa olur.Olmazsa olmaz.
Benim için bir mecburiyeti yok,önemide yok…
Bakalım herşey kısmet.Bakarsınız bikaçgün sonra öss ye çalışmakdan ara verdiğimi yazarım 🙂

Ne yapacağım belli olmaz benim 🙂

Entry filed under: Kendimden. Tags: , , .

ÖSS Counter-Strike 1.6

Bir Cevap Yazın

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Hey gidi günler…

Kasım 2008
P S Ç P C C P
« Eki   Ara »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

Yapılan araştırmalara göre

  • 9,191 kişi sitemizi ziyaret etmiş.

Feeds


