Sınav Stresi

Kasım 12, 2008 at 1:31 pm Yorum bırakın

Sınav stresi başladı.Önümüzdeki 2 hafta boyunca yoğun bir şekilde sınavalara hazırlanıyorum.Bu yüzden blogumla pek ilgilenemiyorum.Galiba ilk dönemde sorunlar yaşıyacam.Bu sorunlar sadece derslerden dolayı değil.Pek çok nedeni var ama bahsetmicem 🙂 Projelerimi hayata geçirmek istiyorum ama galiba bu senenin sonuna doğru olucak.Bu yıl son yılım olduğu için sıkı tutmalıyım.Aynı okulu 1 yıl daha okumayı düşündükçe kafamdan aşağı kaynar sular dökülüyor.Kişisel blogumuda hayata geçirmeyi erteledim.Bunu wordpress üzerinden zaten yapıyorum.Ücretli host’a gerek yok.En fazla domain alırım.Ayrıntılara takıldım ama burası sonuçta kişisel bir blog.Arada sırada teknolojik gelişmelerden ve  yeni haberlerden bahsediyorum.Yayın hayatım ücretli host+domain’e geçene kadar buradan olucak 🙂 Geçtiğim zaman zaten buradan haber veririm.

Neyse hepinize iyi günler…

Entry filed under: Kendimden. Tags: , , , , , , .

Bedava Kontör Kazan – GittiGidiyor.com Antik Roma’da Gezinti

Bir Cevap Yazın

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Hey gidi günler…

Kasım 2008
P S Ç P C C P
« Eki   Ara »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

Yapılan araştırmalara göre

  • 9,191 kişi sitemizi ziyaret etmiş.

Feeds


