Ben Kimim ?

Kim olduğumun sanal dünyada herhangi bir değeri olmadığı için bazı klasik bilgileri geçiyorum.Bu blogu açmamdaki sebep, bazen birşeyleri dile getirmek istediğimde yada birşeyleri tanıtmak istediğimde forumlarda sürüneceğime kendi blogumu açarım dememden dolayıdır.Yani milletin forumlarında yazmaktansa kişisel blogumu açmayı tercih ettim.İyide ettim.Ücretli host+domain planlarım sürekli olsada bir türlü cesaret edemedim.Bi kendimi deniyim dedim,bakalım gerçek bir website açsam yazılar yazabilecekmiyim diye.Ortaya böyle birşey çıktı.

Kendi isteklerime cevap verecek düzeyde wordpress bilgisine sahibim.Çok pis edit yaparım 🙂
Benimle iletişime geçmek isteyenler wr.outlook@gmail.com adresine mail atabilirler.

BakışÇemberi Nedir ?

Ayrı bir sayfa açmaya üşendiğim için buradan devam ediyorum.Zaten yazacak fazla birşeyde yok.Bakış Çemberi bildiğiniz Bakış Açısının modifiye edilmiş halidir 🙂 Yani özel bir anlam falan yüklemeyin…Klasik,sıradan olmamasını istediğimden dolayı bu adı verdim.

Reklamlar

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


%d blogcu bunu beğendi: